برای دیدن کاتالوگ طرح‌ها اینجا را کلیک کنید

تخفیف!

ست اکسسوری خرس سرح پوست

رنگ: طوسی

تعداد محصولات: 5 عدد

ارسال: به تمام نقاط ایران

قیمت اصلی تومان 2,200,000 بود.قیمت فعلی تومان 1,950,000 است.

توضیحات

ست 5 تیکه اتاق کودک و نوجوان

محصولاتی که مشاهده می‌کنید 5 محصول پرطرفدار اکسسوری اتاق کودک و نوجوان می‌باشد که حضور هر 5 محصول در کنار هم دکور اتاق کودک را حسابی نیکو و زیبا می‌کند. در ادامه به معرفی هر یک از این محصولات می‌پردازیم.

 

لوستر و آباژور

محصولات روشنایی این ست 5 تیکه، لوستر وآباژور رومیزی اتاق خواب کودک می‌باشد، که در کنار یکدیگر مکمل روشنایی اتاق خواب شما خواهند شد.

در مورد اندازه هر یک از این محصولات باید اشاره کرد، شما می‌توانید، لوستر آویز اتاق کودک با قطر 30 سانتی‌متر و ارتفاع 24 سانتی‌متر را، از سقف با آویزی که به همراه آن برای شما ارسال خواهد شد، از سقف آویزان کنید.

همچنین آباژور رومیزی پایه فلزی اتاق کودک، با قطر 17 سامنتی‌متر و ارتفاع 29 سانتی‌متر، آرامش زیبایی را برای کودکان شما به ارمغان خواهد آورد.

جنس لوستر و آباژور

جنس لوستر و آباژور های نیکودکور از طلق دو لایه ساخته شدن و بسیار محکم هستند.

 

ساعت

سومین محصول پرطرفدار اتاق کودک و نوجوان، ساعت بوده، که شامل یک مربع به عرض و ارتفاع 29 سانتی‌متر می‌باشد.

 

جنس ساعت

جنس ساعت‌های نیکودکور از چوب MDF با قطر 16 میلیمتر تشکیل شده، که بسیار محکم و مقاوم بوده و با نوار pvc دور تا دورش، بسیار خوش نمایی می‌کند.

همچنین موتور این ساعت‌ها نیز از جنس تایوانی و روان گرده می‌باشد.

سطل زباله و جا دستمال

سطل زباله و جا دستمال، دو محصول پر طرفدار باقی مانده اتاق کودک و نوجوان می‌باشد، که بسیار کاربری بوده و نیاز ملزم هر اتاقی می‌باشد.

در مورد ابعاد این دو محصول باید بگوییم که، ابعاد سطل زباله  22.1 در 22.61 سانتی متر و ابعاد جا دستمال مکعبی 14.33 در 14.90 سانتی‌متر می‌باشد.

 

جنس سطل زباله و جا دستمال

جنس آنها از mdf باکیفیت و محکم ساخته شده تا سال‌ها مهمان اتاق‌های زیبای شما باقی بماند.

جنس چاپ روی محصولات از کیفیت بسیار بالا بوده به طوری که رنگ آن سالیان سال روی محصولات باقی می‌ماند.

مزایا

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این 5 محصول این می‌باشد، که خیال شما برای تمیز کردن آن‌ها راحت می‌باشد، به دلیل اینکه، در صورت کثیفی یا گرد خاک تنها با یک دستمال مرطوب قابل تمییز شدن می‌باشند.

 

 

یک نکته‌ی مهم در خصوص این ست 5 تیکه، آن است که اگر این ست را خریداری بفرمایید، بسیار مقرون به صرفه تر از آن است که هر محصول را جدا جدا تهیه بفرمایید.

 

طرح

شما می‌توانید هر طرحی رو که مد نظر دارید به پشتیبان سایت ما اعلام کنید تا راهنمایی لازم را در این خصوص به شما بگویند. ضمناً ضمناً چاپ طرح دلخواه شما روی کلیه محصولات نیکودکور شامل هیچ هزینه اضافه‌ای نمی‌شود کلیه خدمات طراحی به احترام شما رایگان صورت می‌پذیرد.

 

نحوه ارسال

ارسال از طریق تیپاکس یا چاپار صورت می‌پذیرد، هزینه ارسال را می‌بایست به مامور چاپار یا تیپاکس پرداخت نمایید، برای اطمینان از میزان هزینه ارسال جدول هزینه ارسال به شهرستان را مشاهده فرمایید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست اکسسوری خرس سرح پوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ارسال طرح‌های بیشتر اطلاعات زیر را وارد کنید