برای دیدن کاتالوگ طرح‌ها اینجا را کلیک کنید

تخفیف!

آباژور کودک طرح دختر موفرفری

رنگ: سفید

نوع: رومیزی پایه بلند(فلزی)

سرپیچ آباژور: معمولی (E27)

ارسال: به تمام نقاط ایران

قیمت اصلی تومان 435,000 بود.قیمت فعلی تومان 430,000 است.

توضیحات

آباژور دختر موفرفری مناسب برای اتاق کودک و نوجوان

آباژور اتاق کودک به نیکوترین شکل ممکن دکور رویایی اتاق کودک و نوجوان را میسازد.

نور ملایم آباژورهای نیکودکور، علاوه بر زیبایی و نشاط در دکوراسیون اتاق کودک، حس آسایش و آرامش را هنگام خواب برای کودک به ارمغان میاره. برای روشنایی اتاق کودک می‌توانیم از مدل‌های رو میزی یا مدل‌های ایستاده یا همون کنار سالنی استفاده کنیم که هر دو مدل قشنگ هستن و انتخاب آن به سلیقه و فضای اتاق کودک شما بستگی دارد.

تولیدی نیکودکور مدل‌های مختلفی از آباژور را تولید می‌کند، که شما بسته به سلیقه‌ی شخصی خودتان و میزان بودجه‌ای که، برای خرید این محصولات در نظر گرفته‌اید می‌توانید اقدام کنید.

انواع آباژورهای تولیدی نیکودکور شامل موارد زیر می‌باشد:

 

شما با کلیک بر هر یک از موارد بالا می‌توانید انواع این آباژورها را در سایت مشاهده کرده و با توجه به سلیقه‌تان طراحی اتاق خواب فرزندانتان را، خودتان انجام دهید.

“این مورد را به یاد داشته باشید که شما به طور مستقیم از خود تولید کننده این محصول را خریداری میکنید و ما نیز برای ابراز تشکرمان از شما بابت حمایت از تولید کننده ایرانی، تمام تلاش خود را کرده تا بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت این محصولات را به شما ارائه دهیم.”

جنس

شید آباژورها از جنس PVC دولایه، با اسکلت فلزی بسیار محکم و مقاوم نسبت به ضربه می‌باشد، که راحت با یه دستمال مرطوب تمیز می‌شه.

کلیه‌ی آباژورهای نیکودکور دارای کلید قطع و وصل با کیفیت می‌باشند، همچنین سرپیچ آباژورها از نوع معمولی (E27) می‌باشد.

زیبایی و شفافیت چاپ و رنگ تصاویر روی تمام لوسترهای نیکودکور به گونه‌ای می‌باشد که با قرارگیری در معرض نور مستقیم آفتاب، هیچ تغییری نکرده و همیشه همانند روز اول زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

طرح

شما می‌توانید هر طرحی رو که مد نظر دارید به پشتیبان سایت ما اعلام کنید تا راهنمایی لازم را در این خصوص به شما بگویند. ضمناً ضمناً چاپ طرح دلخواه شما روی کلیه محصولات نیکودکور شامل هیچ هزینه اضافه‌ای نمی‌شود کلیه خدمات طراحی به احترام شما رایگان صورت می‌پذیرد.

نحوه ارسال

ارسال از طریق تیپاکس یا چاپار صورت می‌پذیرد، هزینه ارسال را می‌بایست به مامور چاپار یا تیپاکس پرداخت نمایید، برای اطمینان از میزان هزینه ارسال جدول هزینه ارسال به شهرستان را مشاهده فرمایید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

انواع آباژور

رومیزی پایه بلند(فلزی)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آباژور کودک طرح دختر موفرفری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ارسال طرح‌های بیشتر اطلاعات زیر را وارد کنید